Osutame töökeskkonnaspetsialisti teenust (tööohutuse ja töötervishoiu korraldamine organisatsioonis) lepingu alusel.
Töökeskkonnaspetsialisti töökohustuste hulka kuuluvad lähtuvalt seadusandlusest:
Igakuine töökeskkonnaga seotud tegevuste läbiviimine (tähendab ettevõtte külastust vähemalt 1 kord kuus):
-ettevõtte juhtkonna ja töötajate nõustamine tööohutus- ja töötervishoiualastes küsimustes; -töökohtadel esinevate ohtlike mõjurite ja riskide jälgimine; -tööohutuse üldine korraldamine ettevõttes; -koostöös ettevõtte juhtkonnaga töötingimuste kaardistamine ja riskide vältimise tegevuskava koostamine; -süstemaatilise tööohutusalase sisekontrolli läbiviimine; -toimunud tööõnnetuste uurimine ja dokumenteerimine; -koostöös töökeskkonnaga tegelevate riigiametnike/inspektoritega, kontrollimistel osalemine; -töökeskkonnaalaste kontrollimiste ning mõõtmiste korraldamine ja jälgimine; -töötajate töökeskkonnaalase täiendõppe organiseerimine ning vajalike koolitustunnistuste aegumiste tähtaegade jälgimine; -eririiete, -jalanõude ja isikukaitsevahendite tellimise ja väljastamise korraldamine; -seadmete ohutus- ja kasutusjuhendite koostamise ja instrueerimise korraldamine; -töötajate tervisekontrolli korraldamine; -esmaabi vahendite olemasolu kontrollimine ja tagamine; -nõuetekohase arvestuse pidamine kasutatavate eeskirjade, juhendite, töötajate instrueerimiste; tervisekontrolli, tööõnnetuste jms osas; -süstemaatilise töökeskkonna sisekontrolli korraldamine; -töökeskkonna riskianalüüsi uuendamine (ei sisalda riskianalüüsi koostamist) -töökeskkonnaalases seadusandluses sätestatud dokumentide nõuetekohane kirjalik vormistamine; -töötajate tööohutusalase sissejuhatava ja täiendava juhendamise korraldamine; -koos töökeskkonnanõukogu ja töökeskkonnavolinikega tööohutusalastel nõupidamistel osalemine;
|